Blog

Jak znaleźć czas na kluczowe rzeczy w HR? Osobista historia o… automatyzacji

W każdym dziale HR są setki czynności do wykonania. Czynności powtarzalnych ale ważnych. Bez nich wiele rzeczy się nie zadzieje i wielu pracowników nie uzyska wsparcia. A jednak, są to rzeczy powtarzalne, żmudne, często wręcz nudne. Zbieranie danych w jeden plik, tworzenie dokumentów itd. Przecież rolą HRu jest wspieranie biznesu i pracowników w osiąganiu celów. Jak znaleźć na to czas? Jak pozbyć się nudnych czynności. O tym jest ten odcinek porozmawiajmy o HR. Zapraszam

Posty powiązane

Zostaw komentarz

Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać za pośrednictwem Twojej przeglądarki informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na Twoje wrażenia z korzystania z naszej witryny internetowej i oferowanych przez nas usług.