Blog

­čôł W jaki spos├│b zbiera─ç dane w dziale HR, aby robi─ç to dobrze…?

Dane w dziale HR s─ů w┼éa┼Ťciwie wsz─ÖdzieÔÇŽ zbieramy je na ka┼╝dym kroku. S─ů to dane o wynagrodzeniach pracownik├│w, podwy┼╝kach, wyniki badania satysfakcji, wyniki diagnozy kompetencji, wyniki test├│w psychologicznych, dane na temat zaanga┼╝owania pracownik├│wÔÇŽ itd.

Wydawa─ç si─Ö mo┼╝e, ┼╝e zbieranie tych wszystkich informacji jest bardzo proste i ┼╝e ka┼╝dy pracownik HRu, czy jest to specjalista HR, HR Business Partner czy Manager HR, powinien sobie z tym ┼Ťwietnie poradzi─ç.

Jednak temat wcale nie jest tak prosty i trywialny. Szczeg├│lnie kiedy sami zbieramy dane, czy to poprzez ankiety, kwestionariusze czy inne metody i procesy, takie jak AC/DC (assessment centre / development centre) czy ocena kompetencji. W tym filmie skupi─Ö si─Ö na tym w jaki spos├│b poradzi─ç sobie z najcz─Östszym b┼é─Ödem jaki pope┼éniamy w HR na etapie zbierania danych. Jego unikni─Öcie jest bardzo proste i ca┼ékowicie darmowe, jednak wymaga od nas wiedzy na temat tak zwanych poziom├│w zbierania danych. I o tym b─Ödzie w┼éa┼Ťnie dzisiejszy odcinek.

Zapraszam ­čÖé

00:00 ÔÇô Wprowadzenie do odcinka

00:39 ÔÇô O podstawowym b┼é─Ödzie zwi─ůzanym ze zbieraniem danych, czyli o tym sk─ůd wzi─ů┼é si─Ö pomys┼é na ten odcinek

02:21 ÔÇô Poziomy zbierania danych w HR ÔÇô poziom 1

03:53 ÔÇô Poziomy zbierania danych w HR ÔÇô poziom 2

06:17 ÔÇô Poziomy zbierania danych w HR ÔÇô poziom 3

08:14 ÔÇô Poziomy zbierania danych w HR ÔÇô poziom 4

09:58 ÔÇô Jak zbiera─ç dane w HR? Jak robi─ç to prawid┼éowo?

Zostaw komentarz

Preferencje prywatno┼Ťci
Kiedy odwiedzasz nasz─ů stron─Ö internetow─ů, mo┼╝e ona przechowywa─ç za po┼Ťrednictwem Twojej przegl─ůdarki informacje z okre┼Ťlonych us┼éug, zazwyczaj w postaci plik├│w cookie. Tutaj mo┼╝esz zmieni─ç swoje preferencje dotycz─ůce prywatno┼Ťci. Nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e blokowanie niekt├│rych rodzaj├│w plik├│w cookie mo┼╝e wp┼éyn─ů─ç na Twoje wra┼╝enia z korzystania z naszej witryny internetowej i oferowanych przez nas us┼éug.